Psychologia z socjologią ze specjalnością Public relations to kierunek idealny dla osób cechujących się dużą otwartością, kreatywnym podejściem do rozwiązywania problemów oraz komunikatywnością. Multidyscyplinarny charakter tego kierunku pozwala na zdobycie wiedzy zarówno w zakresie podstawowych pojęć i historii PR, jak i psychologii biznesu, współczesnych technik i narzędzi komunikacji oraz reklamy i marketingu. Słuchacze nabywają również umiejętności praktyczne, związane z tworzeniem wizerunku firmy oraz poprawiające zdolności komunikacyjne. Absolwenci tego kierunku przygotowani są do podjęcia pracy w roli rzeczników prasowych, specjalistów PR w przedsiębiorstwach, a także organizacjach społecznych.
CZAS TRWANIA NAUKI
1 rok (2 semestry).
SYSTEM NAUKI
Dzienny, wieczorowy lub zaoczny.
UZYSKANY TYTUŁ
Certyfikat potwierdzający zdobycie kwalifikacji zawodowych wraz z suplementem oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.
PRACA
Ukończenie kierunku psychologiczno - socjologicznego przyda się w każdym zawodzie. Specjalista ds. PR znajdzie zatrudnienie w agencjach PR, jako konsultant lub rzecznik, w agencjach reklamowych, działach marketingu i sprzedaży.
WYKAZ PRZEDMIOTÓW
Lp.
|
Przedmiot
|
sem.I
|
sem.II
|
Razem
|
Kształcenie zawodowe teoretyczne:
|
||||
1
|
Podstawy psychologii
|
20
|
-
|
20
|
2
|
Podstawy socjologii
|
20
|
-
|
20
|
3
|
Socjotechniki
|
-
|
20
|
20
|
4
|
Psychologia biznesu i reklamy
|
20
|
-
|
20
|
5
|
Public Relations
|
20
|
-
|
20
|
6
|
Zarządzanie
kadrami
|
-
|
20
|
20
|
7
|
Współpraca
z mass mediami
|
-
|
20
|
20
|
Kształcenie zawodowe praktyczne:
|
||||
8
|
Warsztaty z negocjacji
|
20
|
-
|
20
|
9
|
Komunikacja
interpersonalna i językowa
|
-
|
20
|
20
|
10
|
Badania
marketingowe
|
-
|
20
|
20
|
11
|
Budowanie
wizerunku w przekazie medialnym
|
-
|
20
|
20
|
12
|
Trening
asertywności
|
20
|
-
|
20
|
|
Razem:
|
120
|
120
|
240
|
Kształcenie
praktyczne odbywa się w naszych pracowniach zawodowych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz