czwartek, grudnia 11, 2008

KIERUNEK JEDNOROCZNY - psychologiczno-socjologiczny

Psychologia z socjologią ze specjalnością Public relations to kierunek idealny dla osób cechujących się dużą otwartością, kreatywnym podejściem do rozwiązywania problemów oraz komunikatywnością. Multidyscyplinarny charakter tego kierunku pozwala na zdobycie wiedzy zarówno w zakresie podstawowych pojęć i historii PR, jak i psychologii biznesu, współczesnych technik i narzędzi komunikacji oraz reklamy i marketingu. Słuchacze nabywają również umiejętności praktyczne, związane z tworzeniem wizerunku firmy oraz poprawiające zdolności komunikacyjne. Absolwenci tego kierunku przygotowani są do podjęcia pracy w roli rzeczników prasowych, specjalistów PR w przedsiębiorstwach, a także organizacjach społecznych.

CZAS TRWANIA NAUKI

1 rok (2 semestry).

SYSTEM NAUKI

Dzienny, wieczorowy lub zaoczny.

UZYSKANY TYTUŁ

Certyfikat potwierdzający zdobycie kwalifikacji zawodowych wraz z suplementem oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.

PRACA

Ukończenie kierunku psychologiczno - socjologicznego przyda się w każdym zawodzie. Specjalista ds. PR znajdzie zatrudnienie  w agencjach PR, jako konsultant lub rzecznik, w agencjach reklamowych, działach marketingu i sprzedaży.

 WYKAZ PRZEDMIOTÓW


Lp.
Przedmiot
sem.I
sem.II
Razem
Kształcenie zawodowe teoretyczne:
1
Podstawy psychologii
20
-
20
2
Podstawy socjologii
20
-
20
3
Socjotechniki
-
20
20
4
Psychologia biznesu i reklamy
20
-
20
5
Public Relations
20
-
20
6
Zarządzanie kadrami
-
20
20
7
Współpraca z mass mediami
-
20
20
Kształcenie zawodowe praktyczne:
8
Warsztaty z negocjacji
20
-
20
9
Komunikacja interpersonalna i językowa
-
20
20
10
Badania marketingowe
-
20
20
11
Budowanie wizerunku w przekazie medialnym
-
20
20
12
Trening asertywności
20
-
20

Razem:
120
120
240

Kształcenie praktyczne odbywa się w naszych pracowniach zawodowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GLOKer - od GLOKalny, czyli LOKalnie przygotowujący do działania na GLObalnym rynku pracy.

Uczysz się najbliżej domu, pracować możesz na całym świecie.