poniedziałek, marca 16, 2009

KURS - Sekretarsko-asystencki

KURS - Sekretarsko-asystencki

 

Cele:

  • poznanie zasad sprawnej organizacji pracy w biurze, obiegu i archiwizacji dokumentów oraz redagowania pism
  • zdobycie wiedzy z zakresu prawa pracy, przepisów podatkowych oraz rozliczeń z ZUS
  • obsługa pakietu MS OFFICE – WORD, EXCEL, przygotowanie prostej prezentacji w programie POWER POINT oraz obsługa internetu

 

Czas trwania: 3 tygodnie lub 2 weekendy             

 

Program kursu:

 

 

Moduł

Liczba godzin

1

Organizacja biura: struktura organizacyjna, zadania sekretariatu, planowanie pracy podległego zespołu, zarządzanie czasem, zarządzanie dostawami- zamówienia, kontakty z dostawcami materiałów i urządzeń biurowych, serwisowanie sprzętu, kontakty z współpracującymi firmami, negocjacje, systemy kancelaryjne, pisma i podania, dokumenty finansowo-księgowe, sporządzanie protokołów, notatek, sprawozdań z narad i zebrań, zasady archiwizowania i niszczenia dokumentów, koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

8

2

Prawo pracy, dokumentacja pracownicza: umiejętność interpretacji przepisów, sporządzanie umów o pracę, ogólna charakterystyka prawa pracy, formy zatrudnienia i rodzaje umów o pracę (umowy zobowiązaniowe, dzieło i zlecenie), dokumenty występujące przy zatrudnianiu i zwalnianiu pracownika, roszczenia ze stosunku pracy wypowiedzenie umów, właściwe zastosowanie odpowiedniego sposobu rozwiązywania umowy, prowadzenie akt osobowych pracowników.

6

3

Rozliczenia z ZUS: zapoznanie się z obowiązującymi drukami, wypełnianie odpowiednich druków, dokumentacja pracownicza, wypełnianie formularzy, podatek dochodowy od osób fizycznych, przychód, koszty, formy opodatkowania, wypełnianie druków PIT, lista płac- naliczanie listy płac, rozliczanie delegacji, zarządzanie flotą samochodową.

10

4

Obsługa komputera: zapoznanie z programem edytora tekstu WORD- polecenia z menu Plik, Edycja, Wstaw, Narzędzia, Tabele, Dane, Wprowadzanie tekstu, Formatowanie tekstu, Wstawianie obiektów, Funkcja wypunktowanie i numerowanie, Funkcja pisownia i gramatyka oraz skróty klawiszowe.

 

4

5

Zapoznanie się z programem MS EXCEL: zapoznanie z funkcjami menu górnego, wprowadzanie danych do arkusza kalkulacyjnego, metody poruszania się po arkuszu, wykorzystanie funkcji Suma, Sortuj, Wyszukaj pionowo, Filtr, Funkcje MAX, Średnia, MIN itp.

4

6

Zapoznanie z programem POWER POINT: przygotowanie prostej prezentacji.

4

7

INTERNET: obsługa stron internetowych, wyszukiwanie informacji, obsługa poczty elektronicznej.

4

 

Razem

40

 

 

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do czwartku w blokach godzinowych - do wyboru: 9.00-12.00 lub 17.00-20.00

Organizujemy także kursy weekendowe.

 

W ramach szkolenia zapewniamy wszelkie potrzebne materiały.

Kurs kończy się otrzymaniem świadectwa na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.

 

Cena kursu:  490 zł.

Cena kursu weekendowego: 590zł.

 

Data rozpoczęcia kursu: 
Tygodniowy: 28.02.2011 lub drugi termin 28.03.2011
Weekendowy: 26.02.2011 lub drugi termin 26.03.2011

GLOKer - od GLOKalny, czyli LOKalnie przygotowujący do działania na GLObalnym rynku pracy.

Uczysz się najbliżej domu, pracować możesz na całym świecie.