niedziela, kwietnia 12, 2009

KURS - Płatnik

KURS - Płatnik

 

Cele:

  • nabycie przez słuchaczy praktycznej umiejętności obsługiwania programu PŁATNIK
  • zdobycie wiedzy niezbędnej do dokonywania rozliczeń z ZUS
  • nabycie umiejętności sporządzania i rozliczania listy płac oraz prowadzenia dokumentacji kadrowej

             

Czas trwania: 2 tygodnie lub 2 weekendy

 

Program kursu:

 

 

Moduł

Liczba godzin

1

Rozliczenia z ZUS: zapoznanie się z obowiązującymi drukami, wypełnianie odpowiednich druków, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym, przychody zwolnione od składek, świadczenia na rzecz pracowników, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, zaliczki na podatek dochodowy, obowiązki płatnika, sposoby naliczania oraz księgowania wynagrodzeń.

6

 

2

Lista płac: rozliczenie listy płac, zasady prowadzenia i uzupełniania dokumentacji kadrowej.

6

3

Obsługa programu Płatnik: rejestracja firmy, zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia w ZUS, zgłoszenie członków rodziny ubezpieczonego do ubezpieczenia zdrowotnego, korekty dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, tworzenie raportów dla ubezpieczonego RMUA wyrejestrowanie firmy oraz osób ubezpieczonych, tworzenie własnej bazy danych i tworzenie wzorców dla nowej firmy, likwidacja firmy, eksport danych do Płatnika.

15

 

Razem

27

 

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do czwartku w blokach godzinowych - do wyboru: 9.00-12.00 lub 17.00-20.00

Organizujemy także kursy weekendowe.

 

W ramach szkolenia zapewniamy wszelkie potrzebne materiały.

Kurs kończy się otrzymaniem świadectwa na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.

 

Cena kursu:   390zł.

Cena kursu weekendowego: 490zł.

 

Data rozpoczęcia kursu:

Weekendowy: 26.02.2011 lub drugi termin: 26.03.2011

Tygodniowy: 28.02.2011 lub drugi termin: 28.03.2011


Brak komentarzy:

GLOKer - od GLOKalny, czyli LOKalnie przygotowujący do działania na GLObalnym rynku pracy.

Uczysz się najbliżej domu, pracować możesz na całym świecie.